top of page

Allmänna villkor

INRED MED LINDA

Det är viktigt för mig att du ska känna dig trygg med mig och mina tjänster. Mina allmänna villkor som ordningskonsult på INRED MED LINDA visar min policy för hur jag arbetar och är till för att vi ska få ett gott samarbete.

 

BETALNINGSMETOD

Betalning sker via faktura. Fakturan skickas efter avslutat arbete och betalning sker inom 15 dagar. Dina fakturor skickas via epost. 

 

RESOR

Det kan tillkomma kostnader för resor och dessa kostnader är ej är RUT avdragsgilla.

 

ÅTERVINNA & SKÄNKA

I de fall ni vill skänka/återvinna saker kan jag endast ta med så mycket som jag kan bära själv och ta med i min bil vid det tillfälle arbetet utförts.

Vid större kvantiteter återkommer jag med offert.

 

BOKNINGAR

Inga påminnelser om dina bokningar skickas, om du behöver boka om eller avboka din tid med mig är det ditt ansvar att höra av dig i god tid.

Om du är tvungen att avboka din tid så snart inpå den bokade tiden att jag redan är på väg till dig debiteras du för den tid du bokat.

 

HANTERING AV ÄGODELAR

Jag använder rimlig omsorg vid hanterandet av dina ägodelar. Om det är något du är extra rädd om eller som är känsligt att hantera eller flytta får du gärna informera mig om det. Jag tar inget ansvar för eventuella skador på egendomen, om det inte är det direkta resultatet av min grova oaktsamhet.

 

TILLGÅNG TILL ARBETSPLATSEN

Kunden ser till att jag har tillgång till arbetsplatsen under de bokade tiderna vi kommit överens om.

 

INKÖP AV PRODUKTER

Du står själv för kostnaden av alla inköpta inredningsprodukter. Vi kommer tillsammans överens om vilka produkter jag ska köpa in åt dig, där du därefter får en samlad faktura för de produkter du behåller. Oanvända produkter returnerar jag till inköpsstället.

 

TYSTNADSPLIKT & FOTOGRAFIER

Mina tjänster är 100% konfidentiella och ingen personlig information kommer delas. Fotografier eller videos som tas under arbetet används främst som referens för att kunna utföra uppdraget. Inga bilder publiceras utan kundens godkännande. Om godkännande medgetts av kunden för överenskomna bilder har InredMedLinda alla rättigheter att använda sig av bilderna i sin marknadsföring, som exempelvis i reklam, på sin hemsida och i sociala medier. Dessa finns kvar till de byts ut eller kunden begär att de tas bort.

 

UPPSÄGNING AV AVTAL

Ni har rätt att säga upp serviceavtalet närsomhelst. Om ni beslutar er för att avsluta avtalet, är ni fortfarande ansvarig för alla utgifter och kostnader åsamkat före uppsägning. INRED MED LINDA har samma rättigheter angående uppsägning, så länge ni får rimlig tid att arrangera alternativ service.

 

GODKÄNNANDE

Genom bokning av mina tjänster godkänner du de allmänna villkoren, om inget annat angetts i en offert.

NYHETSBREV

När du registrerar dig för att ta emot nyhetsbrev samtycker du behandling av namn och e-postadress som du lämnar till oss.

Du samtycker även till att vi delar namn och e-postadress med tredjepartsleverantör för mail utskick. Du kan återkalla ditt samtycke genom att avsluta prenumerationen via en länk i nyhetsbrevet.

bottom of page