Så här går det till:
-
Konsultation
Kostnadsfri där vi går igenom dina behov inför flytt, önskemål och tidsplan.
-
Tömma / Rensa
Jag/vi går igenom de utrymmen ni önskar, genom att se över vad som ska
sorteras, rensas, skänkas, återvinnas och packas ned.
-
Visningar / Fotografering
Jag kan göra hemmet luftigt och fint och hitta detaljerna i ditt hem som passar
inför fotografering och visningar.
-
Nedpackning
Jag packar ned strukturerat, märker upp och underlättar inför flyttdagen.
-
Återvinna / Skänka
Jag tar med mig det du inte är i behov av. Återvinner och skänker och ser till
att det kommer till rätt plats.
-
Koordinerar flytt
Jag kan vara där på flyttdagen och hjälpa dig / flyttfirman att koordinera
kartonger och möbler på rätt plats.
-
Uppackning
Jag hjälper dig att packa upp i ditt nya hem. Jan använder i första hand det
som redan finns, men kan självklart hjälpa till med tips, råd och inköp av
ytterligare förvaring efter din stil och behov.
-
Kontakt / Uppföljning
Under och efter uppdraget är klart.
-
Professionell organiseringshjälp
Så du kan koncentrera dig på att njuta av flytten och ditt nya hem.
Alla priser är inkl. moms. Större delen av tjänsten är berättigad RUT-avdrag, dvs 50% av arbetskostnaden.
Mer info finns hos Rotarbete och rutarbete | Skatteverket. Kostnader för förvaringsartiklar tillkommer och
är ej RUT- berättigade. Kostnad för resor, planering och bortforsling kan tillkomma och är ej RUT- berättigade.


Priser
Löpande timpris är 450kr/h ink. moms
efter RUT-avdrag
900kr/timme exkl. RUT


